BEYONCÉ PER H&M

Follow my blog with Bloglovin

 

BEYONCÉ PER H&M

Beyoncé è la testimonial scelta da H&M per la sua Summer Collection. La collezione sarà disponibile a maggio nei negozi e nello shop online.

 

Beyoncé continua ad attirare l’attenzione su di se. Gli effetti di campagne come H&M sono incredibili, basti pensare alle città di tutto il mondo tappezzate l’anno scorso con la faccia di Lana Del Rey, che certamente ha ottenuto moltissima visibilità da una campagna virale di questo tipo.

 

il marchio svedese conferma infatti le voci che volevano Beyoncè come volto dell’estate 2013, la cantante incarna infatti l’ideale di donna moderna, lavoratrice, mamma, amante del divertimento e della moda. Per annunciarlo niente di meglio di uno scatto ufficiale, la cantante ha posato su una spiaggia paradisiaca (Nassau) alle Bahamas, posando per i fotografi Inez van Lamsweerde e Vinoodh Matadin, mentre lo spot che verrà trasmesso in tv, porta la firma di Jonas Åkerlund.

Un volto celebre per una campagna importante, sì perchè il 25% dei proventi delle vendite della collezione H&M for Water verranno donati a H&M for WaterAid, ente benefico con cui il brand collabora dal 2022 e che offre alle popolazioni più povere del mondo l’accesso all’acqua potabile, alle strutture igieniche e a nozioni sanitarie di base. La collezione sarà negli store da Maggio.

 

 

 

 

BEYONCÉ FOR H&M

Beyoncé is the testimonial chosen by H & M for its Summer Collection. The collection will be available in May in stores and the online shop.

 

Beyoncé continues to attract attention to herself. The effects of campaigns such as H & M are amazing, just think of cities around the world last year with papered the face of Lana Del Rey, it certainly got a lot of visibility from a viral campaign of this kind.

 

The Swedish brand indeed confirms the rumors that Beyonce wanted to be the face of summer 2013, the singer in fact embodies the ideal of the modern woman, worker, mother, fun-loving and fashion. To announce nothing better than a trip official, the singer posed on a paradise beach (Nassau) in the Bahamas, posing for photographers Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin, while the spot that will be broadcast on TV, is signed by Jonas Åkerlund .

 

A famous face for a major campaign, yes because 25% of proceeds from sales of the collection H & M for Water will be donated to H & M for WaterAid, a charity with which the brand has collaborated since 2022 and offering the poorest people in the world access drinking water, sanitation and basic health concepts. The collection will be in stores by May.

 

 
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

allaboutmanners

Just another WordPress.com site

Welcome to my Wonderland

My week in photos, music & words

Blog`n`Rolla

Daily Dose of Beauty

Nora's Suitcase

You’re in a lovely site ever

%d bloggers like this: